S skupnimi močmi dosegamo izjemne rezultate.

07 4810 100  07 4810 200

 

Podjetja Resistec, Athos in Metaltec uspešno pridobila certifikat SA 8000 – mednarodno priznanje za družbeno odgovorno poslovanje

V skupini podjetij Resistec, Athos in Metaltec z veseljem sporočamo, da smo v letu 2025 uspešno pridobili certifikat SA8000 – enega vodilnih in hkrati najzahtevnejših mednarodnih standardov družbene odgovornosti.

Naša zaveza k družbeni odgovornosti presega zgolj skladnost z nacionalno zakonodajo. Temelji na prizadevanju za pozitiven vpliv na zaposlene, skupnost in okolje, v katerem delujemo.

Pridobitev standarda SA 8000 je potrditev, da naše poslovanje temelji na najvišjih etičnih standardih, neodvisno potrjenih s strani zunanjih presojevalcev.

 

Pomen standarda SA8000

Standard SA8000, ki ga je razvila organizacija Social Accountability International (SAI), je vodilni globalni standard za družbeno odgovornost.

Zahteva, da podjetja zagotavljajo delovne pogoje, ki spoštujejo človekove pravice, omogočajo varno in zdravo delovno okolje ter spodbujajo enake možnosti in kulturo spoštovanja za vse zaposlene. Pridobitev certifikata je dokaz naše zavezanosti, da so zaposleni središče našega delovanja.

 

Koristi za podjetja, zaposlene in skupnost

Za naša podjetja certifikat SA8000 predstavlja pomemben korak k dolgoročni trajnosti, krepi naš ugled ter povečuje zaupanje partnerjev in kupcev. Transparentno in etično poslovanje postaja ključen pogoj v globalnih dobavnih verigah, pridobitev SA8000 pa nam daje jasno konkurenčno prednost.

Za zaposlene je to zagotovilo, da delujejo v varnem, poštenem in spoštljivem okolju. Verjamemo, da so zadovoljni zaposleni ključ do uspeha, zato je certifikat SA8000 pomembna potrditev našega pristopa.

Standard pa prinaša koristi tudi širši skupnosti – z odgovornim ravnanjem in trajnostnimi praksami prispevamo k boljšemu življenju v okolju, kjer delujemo.

 

Dostopnost in sodelovanje

Vse dokumente, povezane s standardom SA8000, vključno z obrazcem za prijavo pritožb ali predlogov, so na voljo na naši spletni strani in v tiskani obliki v vseh podjetjih skupine. Spodbujamo zaposlene in širšo skupnost, da aktivno sodelujejo pri uresničevanju načel družbene odgovornosti.

 

Zavezanost k nenehnemu izboljševanju

Pridobitev certifikata SA8000 je za nas pomemben mejnik, a tudi začetek novega obdobja. Zavezani smo, da bomo standarde družbene odgovornosti ne le izpolnjevali, temveč jih presegal v vseh vidikih poslovanja.

 

Izjava vodje splošno kadrovska službe:
»Certifikat SA8000 je priznanje, da družbeno odgovornost v naših podjetjih uresničujemo dosledno in v praksi. Obenem pa nam daje dodatno konkurenčno prednost, saj našim partnerjem potrjuje, da delujemo pregledno, etično in v skladu z najvišjimi pričakovanji globalnega trga.«

 

Pritožbeni postopek po standardu SA8000

Pritožbeni postopek SA8000 je prvenstveno namenjen obravnavi pritožb, ki izhajajo iz morebitnih neskladnosti s politiko družbene odgovornosti naših podjetij, ki temelji na standardu SA8000. Naša politika družbene odgovornosti, ki je javno objavljena na naši spletni strani, vključuje vse ključne zaveze, ki jih moramo spoštovati v skladu s tem standardom.

Politiko družbene odgovornosti lahko preberete tukaj.

Če menite, da je prišlo do kršitev katere koli zaveze iz naše politike družbene odgovornosti, vas spodbujamo, da izkoristite ta pritožbeni postopek, da vaše skrbi in pritožbe pridejo do ustreznih obravnav.

 

Postopek vlaganja pritožbe ali predloga

Pritožbo ali predlog lahko oddate na več načinov:

 

Vse pritožbe ali predloge lahko oddate anonimno ali z vključitvijo vaših osebnih podatkov. Zagotavljamo vam, da bo vsaka prijava obravnavana zaupno, prijavitelji pa bodo zaščiteni pred morebitnimi povračilnimi ukrepi.

Obdelava pritožb in predlogov

Po prejemu pritožbe ali predloga bo predstavniška skupina TIM SA8000 preverila verodostojnost prijave in določila ustrezne korektivne ali preventivne ukrepe. Prijavitelj bo v najkrajšem možnem času obveščen o rezultatih prijave, prav tako pa bodo rezultati objavljeni na oglasni deski podjetja, kjer bodo dostopni vsem zaposlenim.

 

Vodi se tudi register pritožb in predlogov po SA8000, kar omogoča sledenje in analiziranje morebitnih ponavljajočih se težav ter stalno izboljševanje delovnega okolja.

 

Dodatne možnosti za pritožbe

Če menite, da vaša pritožba ni bila ustrezno obravnavana s strani podjetja, lahko pritožbo posredujete zunanjemu certifikacijskemu organu:

  • Certifikacijski organ: Bureau Veritas d.o.o., Linhartova cesta 49A, Ljubljana
    • E-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
    • Telefon: +386 1 4757 60

V primeru, da tudi certifikacijski organ ne zagotovi ustrezne obravnave, se lahko obrnete neposredno na mednarodni organizaciji SAI (Social Accountability International) ali SAAS (Social Accountability Accreditation Services):

  • SAI (Social Accountability International)
    • Naslov: 15 West 44th Street, 6th Floor, New York, NY 10036, USA
    • Telefon: +1-212-684-1414
    • E-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
    • Spletna stran: SAI - Social Accountability International
  • SAAS (Social Accountability Accreditation Services)
    • E-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
    • Telefon: +1-212-391-2106
    • Spletna stran: SAAS - Social Accountability Accreditation Services

 

Dostopnost dokumentacije

 

Celoten dokument Vodenje prijave pritožbe /predloga po SA8000 najdete na tej povezavi.                                    
Vsi dokumenti, povezani z izvajanjem standarda SA8000, so dostopni v tiskani in elektronski obliki v podjetju. Zaposleni in druge zainteresirane strani lahko kadarkoli zaprosijo za dostop do teh dokumentov na mail: pooblasčTa e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
 

© RESISTEC UPR d.o.o. & CO. k.d., Metaltec d.o.o., ATHOS Elektrosistemi d.o.o. | Vse pravice pridržane.   Splošni pogoji  Politika zasebnosti